Az Emese álmai oldalon olyan tevékenységeket mutatok be, amik örömet adnak, amikben önmagam lehetek.
A VA plusz is egy ilyen álom: számomra ez az ideális munka. Szeretek számítógépen dolgozni, tartalmat alkotni, rendszerezni és közben segíteni másoknak.
Imádom, hogy mindezt otthonról, rugalmasan, kreatívan végezhetem – a saját kávém mellett, nyugodt környezetben. Ez nemcsak egy szolgáltatás, hanem egy olyan tevékenység, amiben valóban benne van a lelkesedésem, és ez a munkámon is érződik.
Mi az a VA?
VA = Virtuális asszisztens.
De nem úgy, mint egy robot vagy a „Cset Peti”.
Én igazi, hús-vér ember vagyok – csak nem a te irodádban ülök, hanem a saját otthonomból dolgozok, a saját gépemen.
A saját kávémat iszom, és nem kések el soha, mert nem függök attól, hogy épp leáll-e a busz, a metró, a villamos vagy a vonat (márpedig elég messze lakom…).
Ez azt jelenti, hogy bár fizikailag távol vagyok, mégis pontosan, megbízhatóan és teljes figyelemmel végzem el a feladatokat.
VA plusz – virtuális asszisztens extra tudással és tapasztalattal
Ha virtuális asszisztenst keresel, aki nemcsak az alap adminisztrációt végzi, hanem projektekben, tartalomkészítésben és technikai feladatokban is magabiztosan dolgozik, akkor megtaláltad.
Az irodai ranglétrára gyakornokként léptem és online marketing vezető pozícióig lépdeltem rajta. Összesen 20 év tapasztalata áll mögöttem.
A VA plusz nálam azt jelenti, hogy nem pusztán végrehajtom az utasításokat (erre alkalmatlan vagyok, ami persze nem minen helyzetben ideális, ezt én is belátom) – átlátom, megszervezem és gördülékennyé teszem a feladatokat, így te több időt tölthetsz a számodra fontos tevékenységekkel.
Szükséged van valakire, aki látja a lényeget? Nos, elvégeztem egy egyetemet két szakon, valamint egy főiskolát – mindegyik helyen évfolyamok (!) tanultak a jegyzeteimből (gondolj bele: ez többszáz hallgatót jelent). Kár, hogy nem alapítottam meg már akkor a VA plusz szolgáltatásom elődjét 🙂
VA plusz szolgáltatásaim
- Fejlesztési projektek támogatása és koordinálása ügyfél és fejlesztők között. Nem vagyok scrum master, de a Magyar Turizmus Zrt-nél eltöltöt 14 évem alatt Magyarország turisztikai honlapjainak és turisztikai adatbázisának fejlesztéseit koordináltam, sokszor az alapoktól megújítva a portálokat.
- Egyszerű WordPress-oldalak létrehozása.
- WordPress weboldalak kezelése, frissítése, karbantartása.
- Nem WordPress oldalakkal is elboldogulok (Joomla, Webra, Liferay stb.).
- Adminisztrációs folyamatok átvilágítása, optimalizása.
- Szöveges dokumentumok szerkesztése és stilizálása (számtalan szakdolgozatíró boldog, hogy velem kozultált).
- Alap képszerkesztés (Canva).
- Általános adminisztráció és online asszisztencia.
- Szövegírás minden formában: weboldal, blog, hírlevél, közösségi média bejegyzés.
- Közösségi oldalak kezelése.
- Hírlevélírás, szerkesztés, kiküldés (pl. SalesAutopilot, Mailchimp).
- Online ügyintézés.
- Információgyűjtés.
- Hanganyag gépelés.
- Adatgyűjtés és adatbevitel.
- Mindezt angolul is elvégzem.
Amit nem vállalok
A hatékony együttműködés érdekében itt jelzem, hogy az alábbi tevékenységek nem tartoznak a szolgáltatásaim közé:
- hideghívás, meleghívás,
- sales (értékesítés),
- MLM tevékenység (tudom, a tiéd teljesen másképp mlm – de akkor sem),
- biztosítási ügynöki munka,
- ingatlanügynöki munka.
Miért éri meg velem dolgozni?
- Tapasztalat: adminisztráció, online marketing, projektkoordináció és honlapkezelés terén több mint 20 év szakmai háttér.
- Sokoldalúság: adminisztrációtól kezdve a tartalomgyártáson át a webes technikai feladatokig.
- Megbízhatóság: pontos határidők, átlátható folyamatok, önálló munkavégzés.
Szeretnél segítséget? Írj nekem!